Kami perlukan 120km/j untuk follow bas ini sejauh 13km di Lebuhraya Utara Selatan, dari sebelum susur keluar Senawang/Seremban (KM 251) hingga ke hampiri kawasan R & R Seremban arah utara (KM 264);
Lepas tu kami xleh ikut dah cukuplah setakat 13km tu kami memandu 120km/j,
Cuba bayangkan, dalam keadaan kenderaan banyak begitu pemandu tersebut boleh memandu selaju 120km/j; kalau Hiway kosong, bolehlah bagi dia jawatan pemandu bas roket.
Agaknya berapa Company bas ni bayar kepada pemandu ini untuk langgar peraturan jalanraya untuk:
1) Memandu Laju Ikut Suka Hatinya.
2) Undang-Undang Jalanraya Dibuat Untuk Dilanggar
3) Nyawa Penumpang Dalam Tanganku Bukan Dalam Tangan Tuhan (sebab SPAD kata nak buat pendekatan keagamaan dan ketuhanan dalam mendidik pemandu tahun ini)
Agaknya berapa Company bas ni bayar kepada pemandu ini untuk langgar peraturan jalanraya untuk:
1) Memandu Laju Ikut Suka Hatinya.
2) Undang-Undang Jalanraya Dibuat Untuk Dilanggar
3) Nyawa Penumpang Dalam Tanganku Bukan Dalam Tangan Tuhan (sebab SPAD kata nak buat pendekatan keagamaan dan ketuhanan dalam mendidik pemandu tahun ini)
4) Aku ada insurans! Ko ade!? PA lagi (PA-Personel Accident) (dalam perkataan lain PA bermakna Jemputan [Insurans] untuk Accident; kalau tak accident mana boleh claim, JADI NAK CLAIM KENALAH ACCIDENT; tak gitu. {tu sebab banyak accident kooooottttt}........
SEBAB-SEBABNYA:
1) Aku Ada Share Dengan Menteri Pengangkutan Ape
2) JPJ Adalah Bapak Saudaraku.
3) Towke Bas Mak Saudaraku.
4) SPAD!!? Alaaa Anak Buah Aku
SEBAB-SEBABNYA:
1) Aku Ada Share Dengan Menteri Pengangkutan Ape
2) JPJ Adalah Bapak Saudaraku.
3) Towke Bas Mak Saudaraku.
4) SPAD!!? Alaaa Anak Buah Aku
Jadi Sila lihat 16 photo di bawah, sebagai bukti perkara-perkara di atas:
No comments:
Post a Comment